Liv Hospital Gaziantep

Liv Hospital Gaziantep deneyimli hekim kadrosu, multidisipliner tanı ve tedavi yaklaşımı, yenilikçi tıp teknolojileri, hasta odaklı hizmet anlayışı, kişiye özel tanı ve tedavi programları ile değer katılmış sağlık hizmetlerini Güneydoğu’nun incisi Gaziantep’te sunuyor.

Kardiyolojiden beyin ve sinir cerrahisine, kadın hastalıkları ve doğumdan fizik tedavi ve rehabilitasyona kadar uzanan geniş branş çeşitliliği ile hastane yaklaşık 40 bin metrekare kapalı alanda hizmet veriyor. Liv Hospital Gaziantep, dahili ve cerrahi branşların dışında pediatrik kemik iliği, erişkin kemik iliği, tüp bebek, medikal onkoloji, nükleer tıp, kalp ve damar cerrahisi, yenidoğan yoğun bakım, erişkin yoğun bakım, koroner yoğun bakım, plastik rekonstrüktif ve estetik cerrahi bölümleri ile de hastalara hizmet sunuyor. 258 yatak kapasitesine sahip hastanede 70 poliklinik bulunuyor. Liv Hospital Gaziantep özel ve süit odalarıyla sağlıkta otelcilik anlayışını en yüksek seviyede temsil ediyor.

Orta Doğu ve Arap ülkelerinden gelecek misafirlerin yanı sıra Avrupa ve Balkan ülkelerinden misafirleri de Liv Hospital’ın kaliteli sağlık hizmeti ile tanıştırmayı hedefleyen hastane, havalimanına sadece 20 dakika uzaklıkta merkezi konumda yer alıyor. Sağlığın geleceği mottosuyla yeni bir hastane değil, yepyeni bir hastanecilik anlayışı ile bölgenin sağlık üssü olarak hizmet veriyor.

Doktorlarımız

Uzman Kadromuz Hakkında Bilgi Sahibi Olabilirsiniz