Ortopedik Rehabilitasyon nedir?

Ortopedik rehabilitasyon, kas-iskelet sınırlamalarını düzeltmek ve travma, hastalık veya cerrahiden kaynaklanan ağrıyı hafifletmek için iyileşmeye yönelik terapötik bir yaklaşımdır. Kas-iskelet sistemi  kaslardan, kemiklerden, eklemlerden, bağlardan, tendonlardan, kıkırdaktan oluşur, böylece ortopedik rehabilitasyon bu yapıların herhangi birine hitap edebilir.

Ortopedik yaralanma tiplerine ve rehabilitasyon gerektirebilecek koşullara örnekler:

• Karpal tünel
  • Artrit
  • osteoporoz
  • ön çapraz bağ ve menisküs yaralanmaları
  • Kırık kemikler
  • Kalça, diz veya omuz protezi
  • uzvun kesilmesi

Rehabilitasyon, uzuvlarınızın kullanımını geri kazanmanıza ve yardımcı cihazları dahil etmenize veya kalan sınırlamaları aşmanın yeni yollarını öğrenmenize yardımcı olur.

Ortopedik Rehabilitasyonun Faydaları Nelerdir?

Ortopedik rehabilitasyonun amacı, vücudunuzdaki işlevi mümkün olduğunca hızlı ve etkili bir şekilde geri kazanmanıza yardımcı olmaktır. Rehabilitasyonun en büyük faydalarından biri, yapmayı sevdiğiniz şeylere geri dönmektir.

Favori aktivitelerinizi gerçekleştirme yeteneğinizi yeniden belirlemek en büyük hedefiniz olabilirken, ortopedik rehabilitasyon da birçok ek avantaj sunar:

1. Kan pıhtısı riskinizi sınırlandırarak dolaşımı teşvik eder
  2. Ağrıyı ve ağrı kesici ilaç ihtiyacını azaltır
  3. Daha fazla yaralanma ve düşme riskini önleyin
  4. Hafızayı ve bilişi geliştirir

Erken, yoğun rehabilitasyon daha iyi bir sonuç sağlar . Bu nedenle Fizyoterapi Sağlık Hizmetleri, genellikle ameliyat olduğunuz veya tesise vardığınız gün, duyarlı terapi ile en yüksek fonksiyonel potansiyelinize ulaşmanıza yardımcı olmaya adanmıştır.

Mesleki rehabilitasyon, hastalığınız için en kapsamlı bakımı sağlar. Tedaviler durumunuzu tüm açılardan hedefler, böylece mümkün olan en kısa sürede kendiniz gibi hissedersiniz.

Ortopedik bir rehabilitasyon tesisi arıyorsanız veya ortopedik rehabilitasyondan faydalanabilecek tıbbi bir olayla karşılaştıysanız   , seçeneklerinizi tartışmak üzere bir randevu ayarlamak için bugün Fizyoterapi Sağlık Hizmetleri ile iletişime geçin. En son teknolojiye sahip tesislerimiz ve tedaviye titiz ve uyarlanabilir yaklaşımımız, hastalığınızdan veya yaralanmalarınızdan iyileşmenize ve devam etmenize yardımcı olur.