Yapay Zeka Omurga Rehabilitasyonu (Backup)

Patentli cihazımız, çeşitli sırt şikâyetlerinin tedavisinde sizi destekleyecek olan olağanüstü bir tedavi aracıdır. Back Up Cihazımız çok boyutlu Dinamik Derin Dalgalarıyla sunduğu tedavi, nedensel bir tedavi yaklaşımını destekler ve hastanın hemen algılayacağı ve deneyimleyeceği şekilde etki gösterir.
Aynı zamanda naziktir ve çok az yan etkisi vardır. Özellikle iyi tolere edilen orta frekanslı akımlar, bireysel tedavi gereksinimlerine göre modüle edilerek hasta için hafif ve hoş bir uyarı hissi yaratır.

Back Up cihazımız, etkinliği kanıtlanmış 4 tedavi bileşeninden oluşmaktadır:

» AĞRI TEDAVİSİ
» KAS TEDAVİSİ
» DİNAMİK DERİN MASAJ » ISI TEDAVİSİ

AĞRI TEDAVİSİ

Çoğu hasta, sırt kaslarının aktif egzersizi için destekleyici tedavileri ancak ağrıdan nispeten kurtulduklarında kabul edebilir ve kabul etmeye istekli olur.
Cihazımız, ağrının giderilmesi için tedavinin önemli bir bileşeni olarak geniş bir alanda TENS (Transkutanöz Elektriksel Sinir Stimülasyonu) uyarıları şeklinde uygulanır. İsteğe bağlı olarak sırtın karmaşık yapısı üzerinde bir bölgeye odaklanılarak veya geniş bir alana uygulanabilir.

TENS, ağrı tedavisinde yaygın olarak kullanılan, ilaçsız, invaziv olmayan ve tanınmış bir tedavi yöntemidir. Ayrıca etkili olduğu ve yan etkilerinin az olduğu kanıtlanmıştır. Tedavi amaçlı elektriksel uyarı, nöromodülatör düzenlemeleri tetikler. Bu tedavinin başlıca amaçları birincil ağrının azaltılması ve kas tonusu arttırılarak kasların gevşetilmesidir.

KAS TEDAVİSİ

Formda olmamak, güç kaybı ve omurga kaslarındaki dengesizlikler, sırt ağrılarının başlıca nedenleridir.
Back Up cihazının kas tedavi programlarıyla, fonksiyonel bozulma görülen sırt kaslarını rahatlatarak ve güçlendirerek ve fizyolojik kas durumunu kalıcı olarak koruyarak hastalarınızı destekleyebilirsiniz.

Kas tedavisi segmentindeki bireysel programlar, ilgili fonksiyonel durum için tek başına veya bir arada kullanılabilir.

DİNAMİK DERİN MASAJ

Sağlık ve refah arasında yakın bir ilişki bulunur. Cihaz, yenilikçi Dinamik Derin Dalgaları ile kullanıcı tarafından vuruş masajları, yoğurma masajları ve yoğun masajlar gibi manuel uygulamalardan neredeyse ayırt edilemeyen canlandırıcı uyarıcı deneyimleri tetikler.

Derin kas aktivasyonu aynı zamanda tüm sırt kaslarının aynı anda güçlendirilmesini sağlar.
Cihaz böylece kas stimülasyonu ile hoş bir rahatlamayı benzersiz bir şekilde bir araya getirir.

ISI TEDAVİSİ

Isı tedavisi çoğu akut ve kronik sırt şikâyetinin tedavisi için kanıtlanmış yardımcı bir yöntemdir. Isı tedavisi, vücudun kendi metabolizmasını uyarır. Isıtılmış dokularda oksijen tedarikini ve besin alımını teşvik ederek ve yıkım ürünlerinin salınımını sağlayarak olumlu bir etki yaratır.

Hastaların çoğu, ısı tedavisini hoş, rahatlatıcı ve canlandırıcı bir deneyim olarak algılıyor.

Elektronik Kas Stimülasyonu (EMS) Nedir?

Elektronik Kas Stimülasyonu (EMS), elektrik darbeleri kullanarak kas kasılmasının ortaya çıkarılmasıdır. İmpulslar cihaz tarafından üretilir ve uyarılmakta olan kasların yakınına yerleştirilen elektrotlar aracılığıyla her büyük kas grubunu uyarır. Elektrotlar genellikle cilde yapışan pedlerdir. İmpulslar, merkezi sinir sisteminden gelen aksiyon potansiyelini taklit ederek kasların kasılmasına neden olur.
EMS, onlarca yıldır rekabetçi sporcular ve profesyonel spor takımları tarafından fiziksel performansı, kas gücünü ve dayanıklılığı artırmak için daha iyi sonuçlar elde etmek için, daha az stresle ilişkili yorgunlukla daha hızlı bir şekilde kullanılmaktadır.
Son zamanlarda yapılan araştırmalar, EMS eğitiminin bedeni ve zihni sıfırlamaya yardımcı olduğunu, metabolizmayı harekete geçirdiğini ve bağışıklık sistemini güçlendirdiğini gösteriyor. Sonuçlar daha erken görünür ve yağsız kas kütlesinde, dayanıklılıkta ve genel olarak sıkılaşmada bir artış, ağırlık ve strese bağlı yorgunluğu azaltırken içerebilir.